dilluns, 28 de novembre del 2011

Per Catalunya sembla que ens trobem. Però on?



El llibre

Nom del Vent
Autor: Patrick Rothfuss

Impressionant història d'aventures ambientades a l'edat mitja. Podreu resistir llegir-vos aquest llibre després de trobar això a la contraportada? Jo vaig ser-ne incapaç... "He robat princeses a reis adormits als túmuls. Vaig calar foc a la ciutat de Trèbon. He passat la nit amb Felúrian i n'he sortit viu i amb la raó intacta. Em van fer fora de la Universitat a una edat en què a la majoria encara no els hi deixarien entrar. He recorregut a la llum de la lluna camins dels quals els altres no gosen parlar de dia. He parlat amb déus, he estimat dones i he escrit cançons que fan plorar els joglars... Em dic Kvothe. Potser has sentit parlar de mi."


La foto

1ra pista: Població catalana.
(
2na pista: S'hi celebra un important festival de curtmetratges.
3ra pista: Hi va néixer un cantant/guitarrista d'èxit del pop català.
4rta pista: Segur que hi trobareu algun Bed & Breakfast.
5na pista: "Ai Jean-Luc!. ai Jean-Luc!, vull entendre-ho però no puc.".
6na pista: El seu cognom s'assembla a la capital de Catalunya.
)


Enviada per: Martí i Núria

4 comentaris:

  1. Pot ser el tractor Fordson de 1917 que hi ha al Parc de Sant Eloi a Tàrrega (Urgell)?

    ResponElimina
  2. No n'estava gaire convençut de la meva primera proposta per això he investigat una mica més i la rectifico.
    Es tracta d'un tractor antic que hi ha al mig d'una rotonda al carrer de la Costa Brava de VIDRERES (La Selva)

    ResponElimina
  3. Molt bé McAbeu, ja trobàvem a faltar aquesta agilitat per endevinar lo menys endevinable. Bé, potser alguns dels altres endevinadors no ho trobaven pas tan a faltar :)

    Tornes a posar-te en primer lloc amb el MartinS.

    Afegiré la resta de pistes que teníem pensades per si algú vol fer pràctiques :)

    ResponElimina
  4. És cert que portava una bona temporada sense encertar-ne cap però aquest d'avui és dels que m'agraden. Les imatges on surt un objecte concret (aquí el monument al tractor antic) permeten que Mr. Google treballi i que jo investigui, cercant i eliminant opcions. M'ho passo bé i de vegades, com en aquest cas, fins i tot em surt la solució. :-))

    ResponElimina